Om företaget

Då lönehantering kan vara svårt, behövs tillgång till rätt kompetens.
Vår erfarenhet och professionalitet ger ett tryggt och fördelaktigt samarbete, där er löneadministration är vår passion.

  • erfarenhet att se behovet hos företaget, stort som litet
  • fokuserar på relation & tillgänglighet
  • erbjuder hög kvalitet & service
  • erfarenhet inom flertalet branscher
  • erbjuder trygghet, då vi arbetar mot att vara uppdaterade gällande lagar och regler inom området

Då vi arbetar med känsliga uppgifter ställer det höga krav på att vår verksamhet följer lagar (bla. GDPR) och regler (FAR) för att säkerställa leveransen från början till slut. Vi har valt att arbeta via en byråportal som hjälper till med en tydlig struktur och fasta rutiner. Dessa har stöd via REKO (FAR).

Personuppgifts policy
Rutiner & instruktioner gällande verksamheten GDPR

Lönsamt Skånes byråportal

I byråportalen läggs varje kund upp och får en egen inloggning. Denna inloggning leder till en plattform där vi har den digitala kommunikationen. När ett ärende läggs upp med information till konsulten (kan även ladda upp dokument) skickas det en avisering till motparten. Då kan vi på ett enkelt sätt följa ärendet i det digitala flödet så att inget missas i vårt samarbete. Vi kan även lägga till anställda och styra deras behörighet/tillgång mot exempelvis en enkel kvittohantering eller tidredovisningssystem m.m.

Ann-Sofie Johnsson
Ägare och Auktoriserad Lönekonsult
annsofie@lonsamtskane.se

Christina

Christina Ekstrand
Lönekonsult
Flera års erfarenhet inom lön och service
christina@lonsamtskane.se